Arctic Design Weekillä järjestetään 21.-22. maaliskuuta kansainvälinen elämyspalveluiden myyntitapahtuma AAWA 2022, joka toteutetaan hybridinä eli yhtäaikaisesti live- ja online -tapahtumana. Lappilaisten matkailupalvelujen tuottajat ja kansainväliset matkanjärjestäjät yhteen tuovan workshopin järjestää Visit Rovaniemi yhdessä ToolBox Consulting Oy:n kanssa.
Maailman pohjoisimman designviikon aloitusmaanantaina ja -tiistaina Rovaniemi saa isännöidäkseen kansainvälisen elämysmatkailun AAWA 2022 -myyntitapahtuman, johon on osallistumassa ostajia 25 eri maasta. Matkanjärjestäjistä 39 osallistuu tapahtumaan paikan päällä ja 61 etänä verkossa.
- Olemme saavuttaneet tavoitteemme, joka oli saada vähintään 30 ostajaa matkustamaan paikan päälle Rovaniemelle ja 40-50 ostajaa etänä. Valitettavasti koronan lisäksi Ukrainan tilanne on vaikuttanut muutaman ostajan lähtöpäätökseen ja matka on vaihtunut online-osallistumiseen, kertoo tapahtumaa yhteistyössä Visit Rovaniemen kanssa järjestävän Toolbox Travel Oy:n toimitusjohtaja
Kari Halonen.
Järjestäjät ovat joka tapauksessa todella iloisia siitä, että saavat vihdoin järjestää livenä merkittävän elämysmatkojen myyntitapahtuman.
- Matkanjärjestäjät ovat hyvin innostuneita tapaamaan lappilaisia ja pohjoissuomalaisia matkailuyrityksiä Rovaniemellä. Myyntitapahtumaan liittyy myös kuusi pre- tai post-matkaa, joilla ostajat pääsevät kokemaan itse lappilaisia matkailuelämyksiä seudun matkakohteissa, Halonen kertoo.
AAWA - Arctic, Active, Welcoming ja Authentic
www.arcticdesignweek.fi/ohjelma/seminaarit-ja-workshopit/
www.toolboxtravel.fi/en/aawa-arctic-travel-hybrid-workshop-2022-rovaniemi-and-finnish-lapland
Lisätietoja ja haastattelupyynnöt:
ToolBox Consulting Ltd.
Kari Halonen CEO
kari.halonen@toolboxtravel.fi
tel. +358 50 375 1328
Visit Rovaniemi
Sanna Kärkkäinen toimitusjohtaja
sanna@visitrovaniemi.fi
Tel. +35840 576 3414